بزرگ ترین سایت اپل

بزرگ ترین سایت اپل' dir="ltr" >

وبلاگ
بهترين سايت اخبار اپلي ها مشاهده صفحه جدید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید
FFFFFF&bdcolor=000000">


بهترين سايت اخبار اپلي ها
خوش امديد 
قالب وبلاگ

 از این پس کاربران آیفون می‌توانند از نرم‌افزار AppScan Source برای امن‌سازی برنامه‌های iOS بهره ببرند.

، آی‌بی‌ام نرم‌افزار جدیدی را راه‌اندازی کرده است که به توسعه دهندگان نرم‌افزار کمک می‌کند کد و داده‌های خود را در برنامه‌های آیفون و آیپد امن نمایند.

iPhone_0AppScan Source 8.7 برای سیستم‌های iOS، کد برنامه را جستجو کرده و زمانی که یک نقص امنیتی کشف کند، به توسعه دهندگان برنامه پیغام می‌دهد.

این نرم‌افزار همچنین برنامه‌ها را مورد تحلیل قرار می‌دهد که کارمندان می‌توانند از آن بر روی سیستم‌های اپل استفاده کرده و آسیب‎‌پذیری‌ها را کشف نمایند و به کارمندان بخش امنیت آی‌تی در مورد تهدیدات بالقوه هشدار دهند.

به گفته آی‌بی‌ام، بیش از ۴۵٫۶ میلیارد برنامه موبایل در سال ۲۰۱۲ دانلود شده است که نشان دهنده اهمیت امن سازی تلفن‌های هوشمند و سایر تجهیزات برای سازمان‌ها است.

آی‌بی‌ام AppScan Source را با بررسی بیش از ۴۰ هزار API موبایل برای برنامه‌های iOS با استفاده از کیت توسعه نرم‌افزار iOS اپل توسعه داده است. این پروفایل‌های API به پایگاه دانش امنیت AppScan Source اضافه شده و به موتور تحلیل‌گر مرتبط شده‌اند.

این نرم‌افزار همچنین پشتیبانی کامل زبان‌های Objective-C، جاوا اسکریپت و جاوا را دارا است. قابلیت‌های جدید این نرم‌افزار، سازمان‌ها را قادر می‌سازد که صرفنظر از تکنولوژی انتخابی، برنامه‌های امن موبایل را برای کارمندان و شرکای خود بسازند.

یکی از شرکت‌هایی که AppScan Source را برای iOS مورد استفاده قرار داده است، شرکت فناوری موبایل KiwiTech است. مدیر اجرایی KiwiTech اظهار کرد که شرکت مطبوع وی، صدها برنامه برای iOS و اندروید توسعه داده است و با رشد بدافزارهای موبایلی و نشت داده‌ها، مشتریان به دنبال راه‌هایی برای امن سازی برنامه‌های iOS و اندروید و محافظت از داده‌های خود هستند. به گفته وی، این نرم‌افزار به این شرکت کمک خواهد کرد که به‌طور پیش‌گیرانه برنامه‌های موبایل را امن نماید و تست امنیتی را به‌طور خودکار انجام دهد.

مدیر امنیت برنامه‌ها، داده‌ها و موبایل شرکت آی‌بی‌‍ام نیز گفت که قابلیت جدید به مشتریان کمک خواهد کرد که امنیت را در زیرساخت و راهکارهای خود در فازهای طراحی، توسعه و تست اعمال نمایند.

AppScan Source برای سیستم‌های iOS از ۲۵ مارس در دسترس خواهد بود. آی‌بی‌ام تولید محصولات رده AppScan را در سال ۲۰۰۸ آغاز کرد. این شرکت پیش از این نیز نسخه‌ای از این نرم‌افزار را عرضه کرده بود که برنامه‌های اندروید را اسکن می‌کند.


بزرگ ترین سایت اپل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 اسفند 1391 ] [ 15:25 ] [ pooria ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان welcome to blog poria zamanvaziri و آدرس poriaapps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مشاهده صفحه جدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: