بزرگ ترین سایت اپل

بزرگ ترین سایت اپل' dir="ltr" >

وبلاگ
بهترين سايت اخبار اپلي ها مشاهده صفحه جدید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید
FFFFFF&bdcolor=000000">


بهترين سايت اخبار اپلي ها
خوش امديد 
قالب وبلاگ

 شرکت سونی دو محصول جدید معرفی کرده که دو روش تازه برای ذخیره‌سازی و به اشتراک‌گذاری اطلاعات در اختیار کاربر قرار می‌دهد: اولی “ایستگاه اطلاعات شخصی” یا Personal Content Station و دومی “سرور بی‌سیم و قابل حمل” یا Portable Wireless Server. این دو دستگاه به کاربر این امکان را می‌دهند تا تصاویر و ویدیوهای خود را که در گجت‌های متعددی ذخیره شده‌اند به صورت متمرکز نگهداری کنند.

 اولین دستگاه یا PCS در نقش یک ایستگاه مرکزی برای ذخیره‌‌سازی و پشتیبان‌گیری، از طریق USB و یا به‌صورت بی‌سیم، و به کمک یک نرم‌افزار که برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS ارائه می‌شود، عمل می‌کند. PCS امکان تبدیل فرمت ویدیوها را دارد و برای نمایش تصاویر HD یک درگاه HDMI برای آن در نظر گرفته شده است. اطلاعات می‌توانند بدون نیاز به انتقال دستی و از طریق شبکه‌های اجتماعی و ایمیل بر روی این دستگاه ذخیره شوند

sony-personal-content-station
“سرویس دهنده بی‌سیم و قابل حمل” یا PWS برای کاربرانی مناسب است که دائم در حال سفرند. این دستگاه که برای کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها در نظر گرفته شده است، می‌تواند به عنوان یک ایستگاه پشتیبان برای برق مصرفی این ابزارها در شرایط عدم دسترسی به منبع برق مورد استفاده قرار گیرد. PWS که دارای یک درگاه حافظه کارت Dou/SDسونی است، از طریق یک اپلیکیشن به نام PWS Manager به ۸ کاربر به طور همزمان این امکان را می‌دهد که به اطلاعات خود دسترسی داشته و یا آنها را به اشترک بگذارند.

 Portable_Wireless_Server1

PCS امکان ذخیره ۱ ترابایت اطلاعات را می‌دهد و از نیازمندی‌های آن اندروید ۲٫۳ /iOSنسخه ۶٫۰ یا بالاتر است. در مقابل PWS که ابعادی برابر با ۱٫۹×۱۰٫۷ x5 سانتی‌متردارد، تا ۱۰ ساعت امکان پخش صدا را با یک بار شارژ فراهم می‌کند. این دو محصول تابستان امسال در اروپا عرضه خواهند شد اما هنوز قیمت و تاریخ دقیقی برای آنها اعلام نشده است.


بزرگ ترین سایت اپل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 اسفند 1391 ] [ 15:24 ] [ pooria ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان welcome to blog poria zamanvaziri و آدرس poriaapps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مشاهده صفحه جدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: