بزرگ ترین سایت اپل

بزرگ ترین سایت اپل' dir="ltr" >

وبلاگ
بهترين سايت اخبار اپلي ها مشاهده صفحه جدید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید
FFFFFF&bdcolor=000000">


بهترين سايت اخبار اپلي ها
خوش امديد 
قالب وبلاگ

 زمان در جهان فناوری به اندازه ای سریع می گذرد که می توان مقیاسهای زمانی در این جهان را با مقیاسهای زمان کیهانی مقایسه کرد، مثلا ۱۴ سال پیش برای گوگل زمانی ما قبل تاریخ به شمار می رود.

شاید برای بسیاری اهمیت نداشته باشد، اما صفحه های اصلی وب سایتهای اینترنتی از قیبل آمازون، گوگل و فیس بوک نسبت به ماقبل تاریخشان تغییرات زیادی کرده است.

گوگل ما قبل تاریخ

بسیاری از کاربران به یاد نمی آورند که زمانی در وب سایت گوگل علامت تعجبی در برابر نام گوگل قرار داشت و این موتور جستجو تنها می توانست ۲۵ میلیون صفحه را نمایش دهد، در حالی که امروز تعداد این صفحات به ۲۵ میلیارد رسیده است.

گوگل پس از ۱۴ سال

همچنین وب سایت آمازون زمانی تک رنگ بود و عبارت بزرگترین فروشگاه کتاب بر روی آن نقش بسته شده بود، کلمات نقش بیشتری را در صفحه اصلی این وب سایت نسبت به تصاویر به عهده داشتند.

اما اکنون باورش مشکل است که این صفحات اینترنتی ما قبل تاریخ در مدت زمانی کوتاه به صفحاتی پیچیده و سنگین تبدیل شده اند که تنوع مفاهیم آنلاین در آنها نامحدود است.

 
چهره وب سایت آمازون در سال ۱۹۹۴

صفحه اصلی وب سایت آمازون در سال ۱۹۹۴ کاملا متفاوت از صفحه امروزی آن بوده است، اما هنوز در آن نشانه های تاریخی از قبیل بخش “پیشنهادات مشتریان” و رنگ آبی لینکهای ارائه شده باقی مانده است. صفحه اصلی آمازون امروز بسیار رنگارنگ تر از گذشته بوده و طیف گسترده ای از اقلام و کالاها را ارائه می کند.

 
آمازون در سال ۲۰۱۲



بزرگ ترین سایت اپل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 26 آذر 1391 ] [ 23:52 ] [ pooria ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان welcome to blog poria zamanvaziri و آدرس poriaapps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مشاهده صفحه جدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: