بزرگ ترین سایت اپل

بزرگ ترین سایت اپل' dir="ltr" >

وبلاگ
بهترين سايت اخبار اپلي ها مشاهده صفحه جدید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید
FFFFFF&bdcolor=000000">


بهترين سايت اخبار اپلي ها
خوش امديد 
قالب وبلاگ

 اگر چه در حال نزدیک شدن به عید کریسمس هستیم که چندان در کشور ما رسیمت ندارد اما با اندکی صبر نوروز باستانی نیز فرامی رسد پس ما نیز باید خود را آماده کنیم. و به استقبال شادی های مرسوم در این برهه زمانی برویم. همانطور که چیزهایی نظیر خرید لباس و نو شدن برایمان اهمیت پیدا می کند باید به فکر مهمانی ها و جشن های دوستانه و فامیلی نیز باشیم که مهم ترین چیز در این جشن ها پذیرایی از میهمانان در ناهار و شام و … بایک غذای خوشمزه است. این بار می خواهیم شانس انتخاب یک غذای خوشمزه را اول به شما بدهیم و این کار نیاز به هیچ گونه وسیله ای جز یک گوشی  Samsung GALAXY Note II ندارد.

امروز از طرف سايت poria79، برای شما پیشنهاد جالبی داریم که به دنیای فناوری چندان بی ربط نیست پس با ما باشید.

Samsung Galaxy Note

بیجهت نیست که  Samsung GALAXY Note II به گوشی محبوب آشپزان تبدیل شده است . دلیل ان هم می توان این به حساب آورد که از این گوشی می توان به عنوان یکی از بهترین همیاران آشپز خانه به حساب آورد. با وجود نرم افزار های فراوانی که می توانید در زمینه آشپزی، راهکارها، غذاها و دسر های مختلف از فروشگاه گوگل یا … برای گوشی Samsung GALAXY Note II دریافت کنید می توانید حتی آشپزی خود را نیز متناسب و همراه با علم روز یا تکنلوژی روز که تکنولوژی اطلاعات است پیش ببرید.

برای اینکه بتوانید از بهترین برنامه ها استفاده کنید پیشنهاد اولیه ی برسام به شما مشاهده برنامه هایی نظیر BigOven,Epicurious  وJamie Oliver’s 20 Minute Meals است .شاید شما نیز برنامه های جالبی بشناسید که بتوانیم با استفاده از آن جشن جدید خود را رونق دهیم و میهمانی های دلپذیری داشته باشیم. اگر شما چنین برنامه ای را سراغ دارید حتما ما را مطلع کنید.

 

بزرگ ترین سایت اپل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 آذر 1391 ] [ 12:33 ] [ pooria ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان welcome to blog poria zamanvaziri و آدرس poriaapps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مشاهده صفحه جدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: