بزرگ ترین سایت اپل

بزرگ ترین سایت اپل' dir="ltr" >

وبلاگ
بهترين سايت اخبار اپلي ها مشاهده صفحه جدید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید
FFFFFF&bdcolor=000000">


بهترين سايت اخبار اپلي ها
خوش امديد 
قالب وبلاگ

 مهم نیست کاربران مختلف یا هر یک از کارشناسان چه می‌گویند، اما باید پذیرفت که ابزار Google Maps بهتر از Apple Maps است. اما آنچه که برخی کاربران نمی‌دانند این است که Apple Maps در برخی موارد قابلیت‌های بهتری دارد و می‌تواند مزایای بیشتری به همراه داشته باشد.

، بر اساس گزارش موجود گفته می‌شود که Apple Maps برای استفاده از اطلاعات روی نقشه‌های مجازی کاربردی‌تر است و در زمینه استفاده و به‌کارگیری از اطلاعات تقریبا ۵ برابر کاربردی‌تر از Google Maps عمل می‌کند. این مسئله به این معنی خواهد بود که شما در Apple Maps از اطلاعات کمتری برای رسیدن به هدف خود استفاده می‌کنید.

البته باید به این نکته اشاره کرد که Apple Maps در این بخش مشکلاتی هم دارد. زیرا زمانی که شما اطلاعات مورد نظر خود را وارد آن می‌کنید به شما آدرس اشتباه می‌دهد. اما به گفته مرکز Onavo، اختلاف میان اطلاعات به کار گرفته شده توسط ابزار Apple Maps و Google Maps بسیار قابل ملاحظه است. این مرکز توضیح داده است

کارشناسان اطلاعاتی ما مجموعه‌ای از اقدامات را روی ابزار Google Maps و Apple Maps انجام داده‌اند که شامل جست‌وجو برای شهرهای مختلف آمریکا، آدرس‌ها، فرودگاه‌ها و بزرگنمایی و کوچکنمایی مراکز مختلف و مورد نظر می‌شود. در ابزار Apple Maps میانگین اطلاعات به کار گرفته شده از شبکه تلفن‌همراه برای هر اقدام ۳/۱ مگابایت بوده است. ابزار Apple Maps این اقدام را با ۲۷۱ کیلوبایت اطلاعات انجام می‌دهد. این یعنی Apple Maps با ۸۰ درصد اطلاعات کمتر نتیجه را نمایان می‌کند. در برخی موارد از جمله بزرگنمایی نقشه برای مشاهده یک مورد مشخص، Apple Maps توانسته است تا ۷ برابر تصویر را بزرگتر کند.

اما دلیل اصلی استفاده از این حجم اطلاعات در فرآیند یاد شده چیست؟ پاسخ این سوال این است که چون Apple Maps از بردارهای گرافیکی استفاده می‌کند. بنابراین زمانی که شما قصد بزرگنمایی دارید نقشه به صورت پویا تغییر اندازه می‌دهد و نیازی به بارگذاری اطلاعات مجدد برای بزرگ یا کوچک کردن آن نیست. ابزار Apple Maps مخصوص سیستم‌عامل iOS از تصویرهای گرافیکی استفاده می‌کند و هر بار که شما می‌خواهید نقشه را بزرگتر کنید، باید آن را بارگذاری کند. بر این اساس به راحتی می‌توان فهمید که Apple Maps چطور با اطلاعات کمتر نقشه را به شما نشان می‌دهد.

کاربردی کردن اطلاعات برای Apple Maps اهمیتی فراوانی دارد، زیرا با توجه به اینکه شرکت‌های مخابراتی برنامه‌های اطلاعاتی را برای مشترکان خود دنبال می‌کنند، هرچه شما برای مشاهده نقشه اطلاعات کمتری مصرف کنید در مقابل می‌توانید آن را برای بخش‌های دیگر مثل گشت و گذارهای اینترنتی یا انتشار تصاویر روی اینترنت استفاده کرد. هرچه شما در بسته اطلاعاتی خود کیلوبایت بیشتری داشته باشید، برای شما بهتر خواهد بود. بر این اساس اگر Apple Maps مشکلات کنونی خود را برطرف کند، با این قابلیتی که دارد بهترین ابزار در این زمینه خواهد بود.


بزرگ ترین سایت اپل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 28 آذر 1391 ] [ 22:47 ] [ pooria ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان welcome to blog poria zamanvaziri و آدرس poriaapps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مشاهده صفحه جدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: