بزرگ ترین سایت اپل

بزرگ ترین سایت اپل' dir="ltr" >

وبلاگ
بهترين سايت اخبار اپلي ها مشاهده صفحه جدید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید
FFFFFF&bdcolor=000000">


بهترين سايت اخبار اپلي ها
خوش امديد 
قالب وبلاگ

 گوگل در حال آزمایش نوار ابزاری است که در سایت‌های دیگر به شما اجازه به اشتراک گذاری اطلاعات و چت با افراد لیست گوگل پلاس را خواهد داد. همچنین در نهایت امکان نمایش آگهی‌های بازرگانی بزرگ‌تر نیز می‌تواند منبع درآمد خوبی برای گوگل باشد.

 
google-plus-645x250، طبق گزارش TheNextWeb اولین شرکتی که از این شیوه تبلیغ بهره خواهد گرفت، TVGuide.comاست. امکان گفتگو و اشتراک گذاری در گوگل پلاس توسط این نوار ابزار در سمت راست صفحه مرورگر فراهم خواهد شد و محتوای کامل صفحه نیز در سمت چپ قابل استفاده است.

این خبر در حالی منتشر شده که ۶ ماه پیش، گوگل سرویس پیغام رسانی معروف meeboرا خریداری کردو به دارایی‌های خود افزود. در آن زمان گوگل طی اطلاعیه ای اعلام کرد که نوار ابزار meeboدچار تغییرات گسترده ای خواهد شد که باعث بهبود عملکرد و تغییر در آن می‌شود.

گوگل پس از اعلام این موضوع  اکثر سرویس‌های meeboمانند بخش گفتگو، برنامه موبایل و ویجت های آن را از کار خواهد انداخت ولی به احتمال زیاد با توجه به علاقه شرکای تجاری به نوار ابزاری meebo، به شیوه ای ویژه از آن بهره خواهد گرفت. هرچند شرکت‌های تبلیغاتی به حضور در این بخش علاقه پیدا خواهند کرد، اما بسیاری معتقدند که فضای ایجاد شده برای چت کردن، بخش مهمی از صفحه مورد نظرشان را اشغال خواهد کرد و شاید چندان مقبول پسند واقع نشود.

 
Meebo-Update-730x352
نکته ای که در این حرکت گوگل جالب به نظر می‌آید، انتقادهایی است که به شیوه های مختلف تبلیغ در سرویس‌هایی مانند جیمیل یا یاهو میل به چشم می‌خورد. بسیاری از کاربران این سرویس‌ها و سرویس‌های مشابه از دیدن آگهی‌های مختلف در فضاهایی مانند آنچه که نام برده شد باعث دل‌زدگی و ناراحتیشان می‌شود. اینکه فضای مورد نظرشان مانند فضای جیمیل با آگهی‌های هدف‌داری که شاید فضای شخصی آن‌ها را هدف قرار داده باشد و از تفحص در اطلاعات آن‌ها نشات گرفته شده باشد، شاید این بار نیز در قالبی دیگر و در کنار صفحات مرورگر به نمایش درآید و این بیشتر کاربران را آزرده خاطر کند.

در صورتی که این سرویس راه اندازی شود، رشد بسیار خوب مرورگر کروم نیز به گوگل کمک خواهد کرد تا سرویس جدید خود را با آن مجتمع کرده و در قالب مرورگر کروم به دست کاربر برسد و فضای شخصی بیش از پیش به آگهی‌ها مزین شود.

هرچند هنوز زمانی قطعی برای ارائه این سرویس اعلام نشده است، اما درآمدزایی meeboاز چنین موضوعی احتمال عرضه سریع‌تر آن را از سوی گوگل افزایش می‌دهد. باید منتظر رویکرد گوگل و پاسخ کاربران و شرکت‌های رقیب به چنین شیوه ای باشیم.


بزرگ ترین سایت اپل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 29 آذر 1391 ] [ 22:37 ] [ pooria ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان welcome to blog poria zamanvaziri و آدرس poriaapps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مشاهده صفحه جدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: