بزرگ ترین سایت اپل

بزرگ ترین سایت اپل' dir="ltr" >

وبلاگ
بهترين سايت اخبار اپلي ها مشاهده صفحه جدید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید
FFFFFF&bdcolor=000000">


بهترين سايت اخبار اپلي ها
خوش امديد 
قالب وبلاگ

 شرکت ارتباطات مبین نت در نمایشگاه تلکام امسال مودم‌های جیبی (Pocket modem) خود را رونمایی می‌کند.

 کمیلی زاده، معاون بازاریابی و فروش شرکت ارتباطات مبین نت در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: مشترکان با استفاده از مودم های جیبی مبین‌نت که ابعادشان به اندازه یک گوشی تلفن همراه است، می‌توانند در محیط های بیرونی و اماکن عمومی از خدمات اینترنت پرسرعت بی سیم وایمکس مبین نت استفاده کنند.

متقاضیان این فناوری روز دنیا می‌توانند در نمایشگاه تلکام در غرفه‌های داخلی و بیرونی مبین نت ثبت نام کرده و ظرف مدت کمتر از سه روز مودم را دریافت کنند.

وی در مورد سایر ویژگی‌های این محصول گفت: مودم‌های جیبی نیازی به پاور (برق) ندارند و از باطری‌های شارژی در آنها استفاده شده است که علاوه بر آداپتور با استفاده از USB نیز می توان آنها را مجددا شارژ کرد.

وی افزود: کاربران برای اتصال به اینترنت پرسرعت بی سیم کافی است مودم جیبی را روشن کنند تا به صورت wifi به شبکه وایمکس مبین نت وصل شوند.

وی با بیان اینکه کوچکی، سبکی، قابلیت حمل در سطح شهر، قابلیت جابه جایی در شهرهای مختلف تحت پوشش وایمکس مبین نت که تا انتهای سال به بیش از یکصد شهر خواهد رسید و بی نیازی به برق شهری را از اصلی ترین مزیت‌های  محصول جدید وایمکس مبین نت برشمرد و گفت: با استفاده از این امکانات کاربران می‌توانند به راحتی مودم خود را جابه جا و در اکثر مکان‌هایی که تحت پوشش شبکه وایمکس مبین نت است از اینترنت پرسرعت بی سیم استفاده کنند.



بزرگ ترین سایت اپل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 29 آذر 1391 ] [ 22:59 ] [ pooria ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان welcome to blog poria zamanvaziri و آدرس poriaapps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مشاهده صفحه جدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: