بزرگ ترین سایت اپل

بزرگ ترین سایت اپل' dir="ltr" >

وبلاگ
بهترين سايت اخبار اپلي ها مشاهده صفحه جدید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید
FFFFFF&bdcolor=000000">


بهترين سايت اخبار اپلي ها
خوش امديد 
قالب وبلاگ

 جشنواره تولیدات رسانه های دیجیتال برای اولین بار در شهر مقدس مشهد توسط فرهنگسرای فناوری و رسانه برگزار خواهد شد.

 مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد در گفتگویی اظهار کرد : این فرهنگسرا، ماموریت‌های خود را در دو حوزه فناوری و رسانه تعریف می‌کند و در هر کدام از این حوزه‌ها سرفصل‌هایی را شناسایی کرده است که با رویکرد تخصصی فرهنگسرا تناسب دارد.

image4

مرتضی کامل نواب گفت : در راستای این ماموریت ها و همچنین حمایت و تشویق فعالان عرصه رسانه و فناوری ، تصمیم به راه اندازی اولین جشنواره تولیدات رسانه های دیجیتال نمودیم .

وی افزود : فراخوان این جشنواره که به همت فرهنگسرای فناوری و رسانه وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد برنامه ریزی شده، از هفته پایانی دی ماه آغاز می شود و علاقه مندان می توانند از ۲۵ دی ماه تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری اعلام آمادگی کرده و محصولات و آثار خود را ارسال کنند .

nw1

مدیر فرهنگسرا تصریح کرد : این جشنواره در چهار حوزه و رشته اصلی شامل وبلاگ و وب سایت ، پادکست، نرم افزارهای موبایل و همچنین نرم افزار های چند رسانه ای و مولتی مدیا برگزار خواهد شد .

وی گفت : با توجه به اهمیت بحث فرهنگ شهروندی و نقش رسانه ها در آن، این موضوع به عنوان محور اصلی جشنواره انتخاب شده است. نظر به فراگیری این موضوع علاقه مندان می توانند تولیدات دیجیتال خود را که با محوریت کلان فرهنگ شهروندی تنظیم و تولید شده است برای شرکت در این رقابت به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

کامل نواب در خصوص نحوه شرکت در جشنواره افزود: ثبت نام علاقه مندان از طریق سایت شهر بهشت به آدرسwww.shahrebehesht.ir صورت خواهد گرفت و علاقه مندان می توانند با ورود به این سایت و انتخاب لینک فرهنگسرای فناوری و رسانه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. همچنین داوطلبان شرکت در جشنواره می توانند از طریق تماس با شماره تلفن۸۶۶۵۸۳۰ اطلاعات بیشتر را کسب نمایند.

مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه تصریح کرد : با توجه به این که شهر مقدس مشهد یکی از قطب های رسانه های دیجیتال کشور محسوب می شود، این جشنواره برای نخستین بار با تاکید بر فضای تولیدات موجود در مشهد اجرا می شود که تابحال اتفاقی جدی در این سطح صورت نگرفته است و حضور فرهنگسرا در این عرصه نقطه امیدی برای برنامه های آینده خواهد بود .

مرتضی کامل نواب در خصوص فعایت های این فرهنگسرا در دو حوزه فناوری و رسانه افزود: در حوزه فناوری ها ما بدنبال ایجاد ارتباط نزدیک تر بین مردم و حوزه IT هستیم که مردم با شناخت بیشتزی که نسبت به حوزه فناوری ارتباطات برقرار می کنند بتوانند زندگی راحت تری داشته باشند. در حوزه رسانه هم بحث سواد و آگاهی رسانه ای مردم مشهد به عنوان اولویت اول ما مطرح است و بدنبال این هستیم که این مفهوم را برای شهروندان مشهدی بشناسانیم .

به گفته مدیر فرهنگسرا اختتامیه جشنواره تولیدات رسانه های دیجیتال در هفته اول اسفند ماه سال جاری با معرفی و تقدیر از برترین های حوزه های مختلف، برگزار می شود


بزرگ ترین سایت اپل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 دی 1391 ] [ 23:9 ] [ pooria ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان welcome to blog poria zamanvaziri و آدرس poriaapps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مشاهده صفحه جدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: