بزرگ ترین سایت اپل

بزرگ ترین سایت اپل' dir="ltr" >

وبلاگ
بهترين سايت اخبار اپلي ها مشاهده صفحه جدید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید
FFFFFF&bdcolor=000000">


بهترين سايت اخبار اپلي ها
خوش امديد 
قالب وبلاگ

  محققان امنیتی به تازگی آسیب پذیری های خطرناکی را در نرم افزار فوتوشاپ شناسایی کرده اند و نسبت به تبعات عدم رفع آنها هشدار داده اند.

خبرگزاری فارس: حفره‌های امنیتی محصولات اپل کاربران را دست به جیب کرد

، ، این آسیب پذیری ها محدود به نرم افزار فوتوشاپ نیست و در برنامه های گرافیکی دیگر این شرکت مانند Adobe Illustrator و Flash Professional هم وجود دارد.

نکته جالب در این زمینه آن است که اپل قصد ندارد برای حل مشکلات یاد شده وصله های نرم افزاری عرضه کند و در عوض از کاربران خواسته است تا برای حفاظت از امنیت خود دست به جیب شده و نسخه های جدید نرم افزارهای یاد شده را خریداری کنند، رویکردی که با انتقاد شدید برخی مشتریان اپل مواجه شده است.

این آسیب پذیری ها مربوط به Photoshop CS5.5 و نسخه های قدیمی تر، Illustrator CS5.5 و نسخه های قدیمی تر و در نهایت Flash Professional CS5.5  و نسخه های قدیمی تر است. هکرها با طراحی فایل های با فرمت TIFF که آلوده به کرم و بدافزار هستند می توانند کدهای مخرب خود را بر روی رایانه های افراد قربانی اجرا کنند.

اپل می گوید راه حل این مشکل پرداخت ۹۹، ۱۹۹ یا ۲۴۹ دلار برای به روزرسانی نرم افزارهایFlash Professional، فوتوشاپ و Illustrator است.

 

بزرگ ترین سایت اپل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 دی 1391 ] [ 23:18 ] [ pooria ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان welcome to blog poria zamanvaziri و آدرس poriaapps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مشاهده صفحه جدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: