بزرگ ترین سایت اپل

بزرگ ترین سایت اپل' dir="ltr" >

وبلاگ
بهترين سايت اخبار اپلي ها مشاهده صفحه جدید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید بزرگ ترین سایت اپل کلیک کنید
FFFFFF&bdcolor=000000">


بهترين سايت اخبار اپلي ها
خوش امديد 
قالب وبلاگ

 ن هم گاهي براي پختن غذا درمي‌مانم و نمي‌دانم بايد براي شام شب چه غذايي آماده كنم كه تكراري نباشد و طعم جديدي داشته باشد .

اما آنقدر غذاهاي مختلف در دنيا وجود دارند كه اگر در تمام عمرمان هم يكي از آنها را بخواهيم تهيه كنيم، هيچ‌وقت غذاي تكراري نخواهيم خورد اما حالا كه سرما از راه رسيده، بهتر است طعم سوپ‌هاي مختلف را به غذاي روزانه خود اضافه كنيم تا سرماي پاييز و زمستاني دلچسب‌تر باشد.

با آمدن فصل پاييز تره‌فرنگي نيز به انواع سبزي‌ها اضافه شده و در هر سبزي فروشي مي‌توانيم با قيمت ارزان آن را خريداري كنيم و با آن سوپ تره فرنگي تهيه كنيم؛ سوپي با طعم تازه و بسيار مقوي. براي تهيه اين سوپ به 2 تا 3 عدد تره‌فرنگي، دو قاشق سوپخوري آرد سفيد، آب‌گوشت دو ليوان، دو عدد زرده تخم‌مرغ خامه 50 گرم كره 50 گرم آب ليمو نمك به مقدار كافي براي مصرف دو نفر نياز داريم.

تره فرنگي را حلقه‌حلقه مي‌كنيم و با دو ليوان آب و كمي نمك مي‌پزيم بعد از پختن تره فرنگي را از صافي رد مي‌كنيم و آرد را با كمي كره سرخ مي‌كنيم و آب گوشت را به تدريج داخل آرد سرخ شده مي‌ريزيم و مرتب به‌هم مي‌زنيم تا آرد در آب گوشت حل شود آنگاه تره فرنگي آماده شده را داخل اين مايه مي‌ريزيم و مي‌گذاريم چند جوش بزند و سوپ كمي غليظ شود. به اندازه كافي هم نمك و فلفل به‌آن اضافه مي‌كنيم. سپس زرده‌هاي تخم مرغ را خوب مي زنيم و با آب‌ليمو و كمي نمك مخلوط مي‌كنيم و داخل سوپخوري مي‌ريزيم حالا سوپ را داغ داغ به تدريج روي تخم‌مرغ مي‌ريزيم و به‌هم مي‌زنيم و خامه را روي سوپ مي‌دهيم.

ممكن است تره فرنگي را كه حلقه‌حلقه كرديم با آب و كمي نمك بپزيم سپس مطابق دستور بالا آرد را با كره سرخ مي‌كنيم و داخل تره‌فرنگي مي‌ريزيم. آب گوشت را اضافه مي‌كنيم بگذاريم سوپ آهسته آهسته بجوشد و كمي غليظ شود و بعد مطابق دستور بالا عمل كنيم.
در ضمن براي داشتن آب گوشت و يا مرغ نياز نيست حتما گوشت يا مرغ را بپزيد و از آب آن براي طبخ سوپ استفاده كنيد قرص‌هاي آماده سوپ را مي‌توانيد از سوپر ماركت‌ها تهيه و هر يك را با دو ليوان آب سرد مخلوط كرده و داخل سوپ خود بريزيد. مطمئن باشيد اين سوپ را بيشتر از يك بار ميل خواهيد كرد.

 

بزرگ ترین سایت اپل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ، ، ،
[ دو شنبه 9 بهمن 1391 ] [ 17:53 ] [ pooria ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان welcome to blog poria zamanvaziri و آدرس poriaapps.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مشاهده صفحه جدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: